donderdag 21 april 2011

Visionairs gezocht!

Eerst geloven dan zien, een visionair dus. Die zoek ik voor deze stichting. Ik zoek mensen voor de raad van bestuur tegelijkertijd raad van adviseurs. En ik zoek mensen die een donatie willen doen omdat ze in dit plan geloven.
Voor de raad van bestuur heb ik mensen nodig die in de duurzame bosbouw zitten en die veel weten over specimen en oorspronkelijke vegetatie en een netwerk daarin hebben. Ook zoek ik mensen die kennis hebben van bodemonderzoek en duurzame reiniging van de bodem, mensen die verstand hebben van vastgoed, sloop, projecten opzetten, interculturele communicatie, juridische kennis bezitten en kennis over financiĆ«n.  Kortom, ik heb kennis nodig of kennissen die dat hebben.
Ik zoek de visionairs....mensen die verder durven te kijken....dan de korte termijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten