donderdag 21 april 2011

Op zoek naar een goed project!

Ik ben op zoek naar een goed project. Van verschillende kanten krijg ik het advies om te zorgen voor een goed project om een starterssubsidie aan te vragen. Gisteren ben ik daarvoor in Den Haag geweest naar een via, via contact. Wat een interessante mensen ontmoet ik overal. Deze man geeft adviezen aan bedrijven en stichtingen over businessplannen en over projecten in het buitenland. Hij krijgt ook veel vragen over steun aan projecten.  het eerste project heb ik inmiddelsgekregen, maar ik moet het nog lezen, het is in het frans. Dus het translation tool komt hier goed van pas.  Past het bij de koers van de stichting, dat is de vraag.
Fijn om te merken dat zoveel mensen betrokken zijn met het welzijn van onze aardbol.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten