zondag 6 november 2011

Druk weekje achter de rug

Het was me het weekje wel, maar wat een week. heerlijk. Ik heb een wereldwijd netwerk nodig, dus dat moet gebouwd worden. Congressen kunnen daar een handje bij helpen. In maart ga ik in ieder geval naar London voor een wereldwijd congres. Daarna misschien in juni naar Montpellier, Korea en Rio de Janairo. Maar daar moet nog even snel voor gespaard worden.

Vrijdag Workshop projectcyclus
afstrippen vrijdag ben ik naar de workshop projectcyclus geweest van wilde ganzen. heel fijn nu heb ik een heel goed beeld van hoe ik het aan ga pakken. Eerst beleid maken en daar worden de projecten aan gehangen. Het begint echt handen en voeten te krijgen. Dat geeft mij ongelooflijk veel energie. GREAT!!!!!!!!

Zaterdag Statersdag Kamer van Koophandel
Ik had even mijn twijfels of ik er wel heen moest, maar ben blij dat ik gegaan ben. Ik weet nu hoe ik het beste de naam van de stichting kan vastleggen. Weet nu ook een adres waar ik goedkoop een website kan laten bouwen. Het allermooiste cadeau vond ik toch wel dat een prsentator door mijn elevatorpitch over de stichting geraakt werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten